be good!

otelin önündeki küçük parkta bir litrelik biramı yudumluyordum.restorandaki yemek bitmek üzereydi.yalnızlığıma içtim.soğuk soğuk yudumladım.
bugün yeni converse ayakkabılarımla birlikte tam bir punk gibi görünüyordum.kılık kıyafetimden hoşlanıyordum.yalnız ama umudunu yitirmemiş bir punk gibi tenim havanın akşam serinliğinden titrerken,bazı anlarımın gerçekten kusursuz güzellikte olduğunu düşündüm.beynimi iyice uyuşturduğum zamanlar ve bedenimi sahte dünyadan iyice uzaklaştırdığım anlar...
aç gözlü bir yaratık gibi geğirdim:sesli şekilde.bugün bir arkadaşım bana:o kadar da kötü durumda değilsin,kendine haksızlık ediyorsun,demişti.haklı olabilirdi.ama ben şeytanın ta kendisiydim sanki.herşey ne kadar kusursuz görünürse görünsün daha fazlasını isteyeceğimden emindim.asla varolanla yetinmeyi öğrenemeyecektim.
biliyordum ki daha iyisi mümkün.
şu an sahip olduğum şeylerin en ufak değeri yoktu gözümde.holly fuck!yeraltında yaşam yok siz gözlerinizi açmadığınız müddetçe.

No comments: