Late Night from the Nothing People


Sadece aynı evdeki başka bir oda gibi.Albümlerindeki farklılığı böyle tanımlıyorlar ve çok hoşuma gitti bu tanımlama.Anonymous isimli ilk albümleriyle başladım onları dinlemeye ve kulağıma çok yatkın geldi müzikleri.Hatta şöyledir onları farkedişim:böyle farklı müzik bloglarından rastgele hislerime güvenerek parçalar indiririm mp3 player içine,dinlemeden.Ertesi gün yeni parçaları sahilde dinlemenin keyfine diyecek yoktur.Bir gün yine aynı şekilde yeni parçalardan bir tanesi çalmaya başladı.Çok dikkatimi çekti,harika bir parçaydı kendime yakın hissettim.kimmiş ki bunlar diye merak ettiğimde baktım ki player ekranına "unknown song unknown album"yazıyordu.komik.kaydederken grubun ve şarkının ismini kaydetmemişim.çıldıracaktım.Neyse o günü atlattıktan sonra başka bir yerde de karşıma çıktı bu şarkı.hah dedim buldum sizi.Albüm:Anonymous parçanın ismi:I-5.ve böylece Nothing People ile tanıştık.Bu yıl Late Night isimli ikinci albümlerini çıkarmışlar.ikisi arasında farklar varmış,e olması da gerekir elbet.Late Night için bişey söyleyemiyorum çünkü henüz dinlemedim.güneş doğsun iş bitsin bi sahile gideyim öyle.ama Anonymous çok iyi bir albüm.psych-punk diyorlar bu tarza.sert,depresif ama umut verici.dinleyin beğenirsiniz.Anonymous'u nerden bulursanız bulun ama Late Night aşağıda.Güzel müzikler kulağınızdan eksik olmasın.
Late Night indir

No comments: