yeni bir hayat başlıyor...


evet.geri döndüm.yeniden değerli blogumla başbaşayım.burayı pek takip eden yok zaten.bu yüzden oldukça rahatım.istediğim gibi küfredebilirim,argo konuşabilirim,ne istersem yazabilirim yani.bir süredir facebook denilen yerde dolaştım,yeni arkadaşlar edindim.güzel,hoş insanlar. lakin orada rahat olamıyorum yazarken.sanki bu yeni arkadaşlarımı etkilemek amaçlı yazıyormuşum gibi geliyor bana ve bu duygu hiç hoş değil.burayı kimse günü gününe takip etmiyor,etmez de zaten.o yüzden go on murat.çok olmuş buraya yazmayalı.bu zaman içinde neler oldu neler?anlat anlat bitmez.öncelikle aydınlanmaya başladım.beynimin içinde bir ışık gün geçtikçe daha fazla parlıyor.masal değilmiş anlatılanlar,öğretiler doğruymuş.bakalım nereye kadar gidebileceğiz.e tabii ki bu aydınlanma ile birlikte tantra olayında epey ilerledim.gerçi daha çok şey var öğrenecek,her şeyde olduğu gibi tantra da sonsuz olasılık içeriyor.bununla ilgili bir film izlemiştim geçenlerde.bir arjantin filmi.don't look down.yönetmeni eliseo subiela.çok hoş bir kız,sevişmekte acemi oğlana tantranın inceliklerini öğretiyordu.filmin bir sahnesinde oğlan kızın arkasındayken kalçasındaki dövmeye gözü takılıyor.latince bir yazı.orada ne yazıyor?diyor kıza.kız da şöyle diyor:yeni bir hayat başlıyor.dantenin ilahi komedyasından bir sözmüş bu.daha sonra oğlan hemen internete koşup araştırmaya başlıyor ve diyor ki:Dante'yi bu şekilde Elvira'nın kalçası sayesinde keşfedeceğimi kim söyleyebilirdi?gerçekten çok hoş bir sahne.vurgu harika.sanırım bizim içinde yeni bir hayat başlıyor.sözcükler hiç eksik olmasın hayatımızda ve görüntüler ve sesler ve kokular ve tatlar ve en önemlisi dokunuşlar hiç ama hiç eksik olmasın.

No comments: